תוספות שיער GREAT LENGTHS

תוספות שיער הטובות בעולם

תוספי השיער המשווקות על ידי אופק אהרוני נחשבות  לאיכותית ביותר בעולם. השיער הינו שיער טבעי בתולי לחלוטין המגיע מהודו, שיער זה לא עבר מעולם טיפול כימי ואינו מכיל סיליקונים למינהן ולכן אין לו ברק מלאכותי היורד בחפיפה.

החיבורים בהם משתמשים ביחידות שיער אלו הם בצבע השיער והחומר הייחודי ממנו עשויים חיבורים אלו הינו פולימר חלבוני טבעי. יתרון שיטת השימוש בחיבורים אלו טמון בכך שהם דקים ביותר גמישים ועמידים במיוחד, כך שבעת מגע או ליטוף השיער לא ניתן להרגיש אותם והמגע מרגיש טבעי לגמרי, וזאת שלעומת חברות תוספי שיער אחרות חיבורי השיער נעשים באמצעות דבק או חרוזים קשיחים העלולים לפגוע בשיער הקרקפת ואינם מרגישים טבעיים באותה מידה.

תהליך עיבוד השיער הינו שונה לחלוטין מהתהליך בו משתמשות חברות תוספי שיער אחרות. גווני השיער אינם נצבעים על השיער אלה ממש מושתלים בתהליך שינוי פגמנט הגוון בתוך השיער עצמו כך שגוון השיער אינו דוהה ונשאר לאורך זמן. מכיוון שהשיער הינו טבעי ניתן לעצבו בכל סגנון רצוי כך שתקבלי מלבד נפח ואורך בשיער גם עיצוב מחמיא של שיער ממש כמו שתמיד חלמת. מכיוון שתוספות השיער מוצמדות לשיער הטבעי הצומח מהקרקפת , עם הזמן יש לפרקן ולהצמידן שוב קרוב לשורשי השיער, אל דאגה, יחידות תוספות שיער אלו ניתנות להסרה בקלות ללא חשש בפגיעה בשיער הקרקפת ולחברן שוב ולרענן את המראה המשודרג שלך. הטיפול בשיער שעבר את תהליך הוספת השיער הינו רגיל לחלוטין, את מתייחסת לשיער כאילו הוא שערך שלך ואין מניעה שתעסקי בכל תחום ברמה היומיומית וזאת ללא חשש כל וכלל.

תוספות שיער הפכו לטרנד אופנתי מבוקש ונשים רבות מצאו בשיטה זו פתרון להגשמת חלום של שיער ארוך ללא המתנה מייגעת לתהליך הטבעי של צמיחת השיער
הארכת שיער בשיטה זו מאפשרת לנשים רבות ליצור מראה חדש של שיער ארוך, מלא ומעוצב בזמן קצר ביותר בביקור אחד במספרה.
שימוש בתוספות לשיער מהווה פתרון גם לנשים אשר שיערן דליל וקשה לעיצוב, מעצב השיער מעבה את שערן ויוצר תסרוקת מחמיאה כך שאותה אשה מתחילה לגרוף מחמאות הגורמות להעאת הבטחון העצבי ומצב הרוח בכלל.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עניין ושאלה ולייעץ לך ממיטב ניסיוני העשיר בתחום תוספות שיער ופתרונות שיער מתקדמים.

בברכה... אופק אהרוני - מומחה תוספות שיער, הארכת שיער.
כתובתנו: אורי צבי גרינברג 28 שכונת אזורי חן תל אביב טל: 03-6990717 סלולרי:050-4817171


הדפסה   דואל