עיבוי ומילוי שיער גם לשיער קצר

קצר קצר, אבל יש בו המון

נכון, כשחושבים על תוספות שיער מיד חושבים על שיער ארוך ושופע, התוספות מחוברות בשזירה מקצועית לשיער הקיים מה שיוצר מראה שיער מלא ובריא. אז איך בדיוק נכנס לתמונה עיבוי השיער לשיער קצר?

לא תמיד מטרתן של תוספות השיער היא להפוך את השיער לארוך וגולש. אולי זה מפתיע, אבל תוספות השיער משמשות הרבה לפתרונות גם במקרים של שיער דליל קצר. פתרון אולטימטיבי למי שמעוניינת בתספורת קצרה אך מלאה וסמיכה, לפי צו האופנה.

מה עושים כשהשיער מתחיל להיעלם

כיום, השתלות שיער הן הפתרון החדשני המוצע לבעלי שיער דליל וקצר, הקרוב להתקרחות. השתלות שיער הן תהליך פולשני ולא נעים, עם זמן החלמה ארוך ולעיתים אף לא משיגות את המראה הרצוי. מכיוון שמדובר בהליך ש"אין ממנו דרך חזרה" לעיתים הציפיות אל מול האכזבות יוצרות מצב לא נעים.

אבל קיים פתרון שהוא אחת הדרכים המוצלחות להתמודד עם בעיית הידללות השיער בשיער קצר, והוא מילוי ועיבוי השיער באמצעות תוספות. מדובר בפתרון מיידי, שלא מצריך הליך פולשני ומביא לשינוי מדהים במראה.

"לא האמינו לי שעשיתי תוספת שיער"

השינוי במראה הוא בלתי יאמן, משיער דליל מאוד ניתן להגיע למראה שיער מלא ולתסרוקות מעוצבות ברמה כזו שהכל אפשרי. שיער דליל נותן מראה מבוגר ולעיתים גורם לפגיעה בביטחון העצמי, אך באמצעות תוספות שיער ניתן לעבות את השיער בצורה טבעית שמחזירה את המראה הצעיר ואיתו גם את שמחת החיים והביטחון.

בבחירה מקצועית של גוונים וסוג שיער התואמים לשיער המקורי, ניתן ליצור מראה טבעי בצורה כזאת שלא יוכלו לזהות כי מדובר בתוספות. השיער, גם כשהוא קצר, זורם בצורה קולחת וניתן לגעת
בו בחופשיות בלי להרגיש את החיבורים כלל.

מותר לגעת?

כדי לשמור על מראה טבעי, יש לחדש את התוספות כל חודש וחצי, מכיוון ומדובר בשיער קצר והתוספות מחוברות ישירות אל הקרקפת. התוספות לא נפגעות במקרה של הרטבה מגשם, ניתן להתקלח איתן ואפילו לשחות, אפשר להסתרק ולהעביר את היד בשיער ללא חשש להתנתקות התוספות או נשירה. מראה טבעי יחד עם מגע טבעי, יוצרים את התוצאה המושלמת.

לייעוץ חינם והצעת מחיר ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-6990717


הדפסה   דואל