עיבוי ומילוי שיער !!!

שיער דליל זו בעיה אמיתית אצל נשים רבות, הסיבות לכך הן מגוונות ופעמים רבות הטיפול בסיבות אלו אינו מניב תוצאות במראה השיער והנזק כבר נעשה. הפתרון האולטימטבי למראה שיער דליל הוא תוספת משיער טבעי  של חברת היירדרימס המותאמת אישית ועשויה רק משיער מעולה 100% טבעי העובר מיון ידני ומתאפיין במראה בריא ומגע נעים ורך באופן יוצא דופן.

תוספת שיער נועדה לעיבוי ומילוי שיער כאשר רוצים ליצור מראה ואורכים שויים בשיער, מלבד השינוי המיידי במראה השיער התוספת מאפשר זמן מרפא לשיער וזאת בשל כך שלא תצטרכי להעמיס טיפולים שונים על השיער כגון גוונים וצביעת שיער הדורשים עבודה עם כימיקלים וחומרים העשויים להעמיק את הפגיעה בשיער.

התוצאה היא ששיערך מקבל מראה בריא ומלא וניתן בעצם לעצב את השיער בתספורת לפי בחירתך.

 שימוש בתוספת שיער בשיטה זו מקנה ללקוחה שיער בעל גמישות וחן טבעיים. השיער נרכש בכל רחבי העולם תוך שמירה על עקרונות אתיים קפדניים, כל קווצת שיער נבדקת ביסודיות ורק שיער בריא לחלוטין עובר את מבדקי האיכות המחמירים של היירדרימיס ומותאמת לתוספת השיער הרצויה באורך ובגוון המתאים.

תחזוקה שוטפת של תוספות השיער

תוספת השיער הנה חלק ממך ושגרת החיים מתנהלת כרגיל, תוכלי ליהנות מרחצה בים או בילוי בבריכה, תוכלי לבצע פעילות גופנית כגון שחייה וכל פעילות ספורטיבית שתרצי.

מידי חודש את תצטרכי להגיע למספרה לתחזוקה וחיזוק של תוספת בשיער מכיון שהשיער הטבעי שלך מתארך וחיבורי התוספת הדקיקים צריכים חיזוק והצמדה לקרקפת.

זוהי פעולה קצרה של 20 דק בערך.

מה החשיבות של בחירת התוספת על ידי מעצב שיער מקצועי

בבחירת התוספת יש חשיבות רבה צריך לאבחן בצורה מקצועית את אופי שיערך הטבעי בכדי שיהיה לך קל בסידור היום יומי של שיערך.

אם את בעלת שיער חלק, מומלץ שהתוספת תהיה באופן זהה לסוג שיערך.

<h3">מה קורה שלא מאבחנים תוספת שיער מתאימה לסוג שיערך

כמו בסרטון עדי הגיעה למספרה כדי לקבל עיבוי ומילוי שיער אך למרבה הצער קיבלה תוספות שיער בודדות שנעשו עם דבק וחומרים חומצתיים לקרקפת.

וכשעדי הגיעה אלינו למרכז לפתרונות שיער אבחנו בבעיה שגרמה לעדי נזק, השיער נהיה חלש ונתלש.

התאמנו עבור עדי תוספת שיער שנקראת מיקורליינס שנועדה לתת לעדי מראה יפה וכך לתת זמן לריפוי השיער.

נשמח לעמוד לשרותך בכל ענין ושאלה.

לתאום פגישת יעוץ חייגי: 03-6990717


הדפסה   דואל