החלקה יפנית - הצעד לחיים קלים יותר

שיער תמיד היה עניין רגיש אצל נשים רבות, סידור ועיצוב השיער מהווה חלק ניכר מזמנן של נשים רבות. תארי לך את היום בו את קמה לבוקר חדש ואינך מבזבזת את זמנך היקר בניסיונות כושלים בעיצוב השיער, ללא שימוש באביזרים ותכשירים שונים שרק הורסים את שיערך, ללכת לישון בלילה רגועה השיער לא יקבל את צורת הכרית. כיום קיים פיתרון נהדר המאפשר קבלת מראה שיער חלק לצמיתות בקלות תוך כמה שעות. מעצבי שיער מומחים בתחום החלקת השיער ממליצים לך לקטוע את הסבל ולבצע החלקה יפנית – המאפשרת שיער חלק בעל מראה בריא ומלא בברק ומסיימת את בזבוז הזמן הרב שאת משקיעה על שיערך, השיער תמיד מסודר ובעל מראה חלק ומבריק.sensience החלקה יפנית

לאיזה קהל יעד פונה החלקה יפנית ?

נשים רבות מצאו את עצמן עם השנים משתמשות בסוגים שונים של תכשירי שיער וטיפולי אחרים עד שהשיער איבד את צורתו, הפך להיות יבש, חסר ברק ופגום. בעזרת החלקה יפנית נשים אלו יכולות לנשום לרווחה ולהתנסות בטכנולגיה החדשנית ולהביא לסיום עידן השיער הפגוע. נשים בעלות שיר מקורזל או מתולתל, נפוח וחסר ברק יכולות למצוא את עצמן במראה חדש לחלוטין.

הפתרון המושלם של שיטת ההחלקה היפנית פונה גם לנשים שהשיער שלהן צבוע, נשים שנוהגות להבהיר את שיערן ולחדש בו גוונים מידי פעם. לאחר הגעה לייעוץ לפני התהליך וביצוע התהליך עצמו אין צורך בשום טיפול מיוחד בשיער, והינך יכולה גם לשכוח מהפן. משך הזמן בן טיפול לטיפול הוא בין שבעה חודשים או שנה.

איך מגשימים חלום של שיער חלק?

תהליך החלקת השיער בעזרת החלקה יפנית דורש שימוש במכשיר מיוחד הפועל על טמפרטורה קבועה והחום הפועל על כל השיער, מיישר ומקבע את כל המרכיבים החיוניים שבפורמולה המיוחדת על כל חלקי השערה. אורך השערה וצורתה משפיעים על משך זמן הטיפול והתהליך הנע בין שלוש לחמש שעות, משתנה מאחת לאחת בהתאם לכך.

מה עושים לאחר ביצוע החלקה יפנית?

לאחר ששינית את מראה שיערך והינך נהנית משיער חלק ומושלם אינך צריכה לבצע פעולות מיוחדות או עשייה כלשהי בשיערך. חפיפת השיער מתבצעת כרגיל וללא שום חשש מבריכות וים,  מומלץ להשתמש בשמפו מיוחד אשר מיועד לשמור על איכותו של השיער לאורך זמן רב, העשיר במינרלים, קראטין ושמנים מיוחדים. אין לשטוף את שיערך או להרטיבו במשך כ- שלושה ימים לאחר הטיפול.

מתי יש צורך לחדש את טיפול החלקה יפנית בשיער?

שיער חלק לאחר ביצוע החלקה יפנית מחזיק מארבעה חודשים עד שבעה חודשים. השיער שעבר את הטיפול נשאר חלק, לעומת השיער החדש המתחיל לגדול. השיער החדש הצומח יגדל בצורתו המקורית. לכל אישה יש את הצמיחה וקצב הגדילה של השיער שלה. כל אחת תרגיש בזמן אחר צורך לחדש אם בכלל. בכל מקרה הדרך משיער גלי או נפול לשיער חלק גולש וחושני הוא כשעות ספורות.

 

אשמח לעמוד לרשותכן ולענות על כל שאלה
אופק אהרוני - מומחה החלקה יפנית, תוספות שיער, שיקום שיער
מרכז מסחרי , אורי צבי גרינברג 25 שכונת אזורי חן תל אביב טל: 03-6990717   050-4817171

הדפסה   דואל