הדרך שלך לשיער מלא וחושני

תמיד אפשר לתקן, תמיד אפשר לשפר את המראה. כך גם לגבי שיער דליל, שיער חסר ברק בעל מראה מדובלל. נשים רבות אינן מהססות ועושות שימוש תדיר בטיפול תוספות שיער כדי לגרום לו להיראות מלא יותר או ארוך יותר.

הקונספט הגאוני של תוספות שיער מקנה לכל אישה את המראה הנחשק ללא התעסקות רבה מדי בשיער וללא שימוש בחומרי עזר כגון תכשירים או מגהצים למיניהם. קחו לדוגמה את גרייטלנגטס. מדובר על תוספת שיער מלאת ברק ויופי הנחשבת בין האיכותיות ביותר בעולם. זהו שיער שהגיע מהודו, שיער טבעי (שלא כמו שיער מלאכותי שיש בו לעתים תופסת סיליקון המקנה ברק היורד בזמן המקלחת).

תוספות שיער - איך זה עובד?

תוספות שיערהשיער שנוסף לשיער המקורי יותאם על ידי מומחים לעיצוב שיער כדי שיראה המשך טבעי הן מבחינת עובי השערה והן מבחינת הצבע שלה. החיבור מורכב מפולימרים חלבוניים (פטנט רשום). פולימרים אלו נחשבים עמידים ומאד אלסטיים. הם כה קטנים עד שאינם מורגשים גם במראה וגם במגע היד המלטפת את השיער (לעומת הדבק המוכר מהדבקות שיער אחרות).

איכות שאין עליה עוררין

ברור כי לכל אחת שיער שונה במידת העובי, בצבע, באופן הסלסול או הגליות וכמובן במידת היותו חלק. תוספות שיער איכותיות מורכבות משיער טבעי שעבר תהליך בו הוסר צבעו והושתל פיגמנט חדש של צבע שלא פגע באיכות השערה. את תוספות שיער אלה ניתן לעצב על פי השיער המקורי וכמובן לצבוע כך שיראה כחלק אינטגראלי מהשיער המקורי. ניתן לבצע סלסול ולעצבו בדיוק כפי שניתן לבצע זאת בשיער המקורי.

התנהלות חופשית וטבעית עם תוספות שיער

במידת הצורך ניתן להוריד את  תוספות השיער והוסיף אותן מחדש כאשר השיער המקורי גדל. אין מניעה לשחות עם תוספות שיער, לרקוד ולהשתולל, ולבצע כל פעילות הדורשת תנועה ברוח כגון ריצה. אפשר לחופף אותן ולהתפנק בין הסדינים עם בן הזוג ללא חשש. תופעת הארכת שיער תפסה תאוצה במהלך השנים ויותר נשים בוחרות באופציה זו כפתרון מהיר להגשמת חולמן לשיער מלא וארוך.


הדפסה   דואל