הארכת שיער באמצעות תוספות

הארכת שיער הינם תופעה ההולכת וגדלה בארץ בשל השיטה הייחודית שבה משתמשים לביצוע הארכת שיער או מילוי שיער בעזרת תוספות שיער, התוצאות המתקבלות הינם מעבר לכל דימיון, הארכת שיער הינם בהישג ידן של כל אישה ומאפשרות שינוי תדמית ומראה בזמן קצר ולהגשים כל חלום הנוגע לשיערן בכל צורה צבע ומראה.

 

 מילוי שיער - הארכת השיער באמצעות הארכת שיער הינה פתרון גאוני המאפשר שינוי מהיר במראה השיער ושדרוג המראה החיצוני. הארכת שיער מקנות לאישה את נוחות הבחירה במראה חדש ללא יותר מדי התערבויות מסובכות או מסוכנות.

נשים רבות מעידות כי לאחר מילוי שיער באמצעות תוספות לשיער עלה הביטחון העצמי שלהן והרקיע שחקים. אין כאן עניין של קסמים, מי שנראית טוב, מקבלת מחמאות, מי שמקבלת מחמאות מרגישה טוב והרי גלגל שלג שיכול להביא לתוצאות חיוביות במגוון תחומים כגון: מציאת בן זוג, הצלחה בעבודה, חיי חברה שוקקים ועוד.

הארכת שיער מאפשרות לנשים רבות לשנות את מראה השיער ולהתאים עיצוב שיער בעל מראה שיער מלא ארוך ובריא בכל סגנון.... ממש הגשמת חלום בזמן מינימלי בשיטה בטוחה ומהירה.הארכת שיער בשילוב אפקטים

מלבד הארכת שיער ושינוי עיצוב השיער והתדמית, הארכת שיער מהוות פתרון למגוון רחב של בעיות אצל נשים במיוחד אלו הסובלות מדלילות שיער מסיבות שונות, מילוי שיער בעזרת תוספות שיער קבועות מאפשרות לאותן נשים לקבל תוצאות של שיער מלא ובריא באמצעות הארכת שיער טבעיות המשתלבות בשיער בצורה מלאה.

שוק תוספי השיער צמח בארץ בצורה משמעותית והדרישה היא רבה, לכן מטבע הדברים כשיש ביקוש יש גם היצע רב וסוגי הארכת שיער במגוון אורכים וצבעים אך לא תמיד באיכות הרצוייה המאפשרת קבלת מראה טבעי ובריא של השיער. וישנם סוגי הארכת שיער רבים המוצעים בשוק באיכויות שונות ובשיטות חיבור לשיער שונות. אצלנו רגישים מאוד לחשיבות התדמית והמראה של הלקוחה, לכן אנו לא מתפשרים ומשתמשים רק בהארכת שיער האיכותיים  והטובים ביותר ומסיבה ברורה, השיער בסוף הטיפול נראה פשוט מדהים, מבריק ומלא חיים וכלל לא מורגש שבוצע שינוי בעזרת הארכת שיער. התוצאה הסופית של מראה עיצוב השיער הינה חשובה מאוד,

אך חשוב יותר הוא לשמור על שיער הקרקפת הקיים ולא לפגוע בו בעת חיבור תוספות השיער, סוג החומר המשמש לחיבור השיער בו אנו משתמשים לחיבור תוספות השיער לשם הארכת שיער הינו פולימיר טבעי אשר הרכבו הכימי דומה מאוד לחומר ממנו עשוייה השערה הטבעית ויש לו יכולת התנהגות טבעית לגמרי התאם למצב השיער למשל: כאשר השיער רטוב הוא מתנהג בגמישות כמו השערה , כאשר השיער עובר פן חומר זה נשאר צמוד לשערה ואינו מתבלה. החיבור של הארכת שיער בשילוב פולימיר טבעי נעשה אך ורק באמצעות הלחמה קרה שאינה פוגעת בשיער הקרקפת ונחשבת לעמידה והבטוחה ביותר לשימוש על שיער הקרקפת.  הארכת שיער איכותיות בשילוב חיבור פולימיר בהלחמה קרה מאפשרות תוצאה סופית מדהימה בעלת מראה טבעי וזורם ממש כמו שיערך שלך.

מראה עיצוב השיער הוא חשוב כמובן, אך מה לגבי התחושה הטבעית של הארכת שיער מחוברות לשערך שלך?...  אל דאגה!!!  חיבור הארכת שיער בהלחמה קרה באמצעות הפולימיר כמעט בלתי מורגשים והינם דקים מאוד כך שהחיבורים אלו אינם נראים וזהו יתרון משמעותי בשיטת חיבור זו לעומת שיטות חיבור הארכת שיער אחרות כיוון שהפולימיר הינו אורגני וטבעי לחלוטין הוא אינו פוגע בשיער כמו שיטות הדבקה אחרות וניתן להסירו בקלות בעזרת חומר מנטרל ללא פגיעה בשיער הטבעי של הקרקפת.

אופק אהרוני נחשב לחלוץ בתחום הארכת שיער בארץ ומומחה גדול במתן פתרונות תוספות שיער - הארכת שיער לכל אישה, בין אם את מעוניינת שינוי תדמית עיצובית של שערך באמצעות אורך או נפח נוסף לשיער ובין אם הינך סובלת מדלילות שיער מסיבות שונות.

תוספות שיער

הארכת שיער עם תוספות שיער המאפשרות להגשים תוך דקות חלום של עיצוב ומראה שיער שלא תמיד קל לממשו. הארכות שיער העניקו לאותן נשים את המראה הטבעי של שיער ארוך ומטופח ונשים רבות, ביניהן זמרות , שחקניות, דוגמניות, ומגישות טלוויזיה אשר החליטו לשנות מראה שיערן ולהאריך את השיער מבלי להמתין זמן רב עד לצמיחה הטבעית, פשוט חלום שמתגשם בצורה מהירה ובהשקעה כספית סבירה בהחלט.

בואי עכשיו והגשימי חלום של שיער ארוך וגולש והצטרפי לאלפי נשים בעולם המאריכות ומעבות את שיערן עם הארכות שיער 100% טבעי איכותיות המוסיפות למראה שלך זוהר ויופי ממש כמו לכוכבות הגדולות בהוליווד, תוספות שיער הינן חידוש מהפכני בהארכת ומילוי שיער 100% טבעי! יחידות הארכות השיער מיוצרות משיער אמיתי הנגזר, נשמר ונאסף משורש השיער ועד לקצה השיער בכיוון אחיד.

שימוש בהארכת שיער מעניק פתרונות רבים כגון:

שינוי מיידי באורך השיער בצורה טבעית לגמרי

הוספת נפח נוסף בשיער עדין ושברירי וקבלת זוהר ובריא

אפשרות שינויי גווני צבע השיער בהתאם לעיצוב השיער ללא חומרים כימיים

פיתרון מעולה לבעלות שיער דליל וחסר צורה המאפשר עיצוב שיער ותסרוקת מתאימה ומחמיאה.

אפשרות יצירת אפקטים אופנתיים מדהימים ושילווי גוונים בשיער

יתרונות השימוש בהארכת שיער :

הארכות שיער ידידותיים לשיער ולקרקפת ומשתלבים בצורה מושלמת

הארכת שיער מעניקה מראה ומגע מושלם וטבעי לגמרי

ניתן לעשות הכל ללא שום מגבלה ממש כאילו זה שיערך שלך

השיער לא עבר מעולם שום טיפול כימי הוא עמיד לאורך זמן

ניתן לעצב את הארכות השיער בכל סגנון ובכל צבע

הארכת שיער אינם פוגעות בשום צורה בשיערך הטבעי וניתן להסירו בקלות

הארכת שיער מעשירה את היופי הטבעי שלך ושומר על מראה זוהר ורענן

מתלבטת? זקוקה לייעוץ? ... אל דאגה!
אשמח לעמוד לרשותך בכל עניין ושאלה ולייעץ לך ממיטב ניסיוני העשיר בתחןם הארכת שיער ופתרונות שיער מתקדמים.
בברכה...  אופק אהרוני - מומחה הארכת שיער, הארכת שיער


הדפסה   דואל