שיטות למילוי ועיבוי שיער דליל

מגוון שיטות למילוי שיער

סובלות משיער דק מאד או דליל? מעוניינות לכבוד אירוע מיוחד ליהנות, ולו רק לערב אחד, משיער מלא ושופע יותר? אם כן, תוכלנה ליהנות כיום מלא מעט פתרונות בתחום השיער, המציעים מענה במיוחד לכן ולכל אחת המעוניינת בשיער מלא יותר. מילוי ועיבוי שיער על ידי מעצבי שיער המתמחים בתחום מתאים לנשים בכל הגילאים והוא נעשה באמצעות שיטות שונות, תוך שימוש בתכשירי שיער מיוחדים.

על השיטות המוצעות כיום

בין אם בשל גנטיקה או בעיה בריאותית כלשהי, ישנן לא מעט נשים הסובלות משיער דליל מאד וגם מהתקרחות באזורים שונים על הקרקפת. מילוי שיער בא לתת מענה מדויק לנשים אלו והוא מעניק להן מראה נהדר ושיער שופע יותר. ישנן היום כמה שיטות שונות למילוי שיער:

  • מילוי שיער על ידי הדבקה – שיטה זו נעשית תוך שימוש בפס סיליקון או בחומרים מדביקים נוספים. מדובר באחת משיטות מילוי השיער הפופולאריות כיום אם כי פחות מוצלחת, בהשוואה לשיטות המילוי המתקדמות יותר, המוצעות אף הן. באמצעות שיטה זו תוספות השיער מודבקות אמנם אל הקרקפת ואל השיער הקיים, אולם החומרים שבהם משתמש מעצב השיער המבצע זאת אינם בהכרח טובים לנו והם עשויים לגרום לפגיעה בריאותית, שלא תמיד קל לטפל בה.
  • תוספות שיער בקליפסים – שיטה זו, וכפי שמעיד שמה, נעזרת בקליפסים מיוחדים, בעזרתן מוצמדות תוספות השיער אל הראש והיא מתאימה בעיקר לנשים המעוניינות בפתרון מהיר ופשוט ובאפשרות להסיר את תוספות השיער בקלות. מילוי השיער בדרך זו מתאים לכלות, למשל, המעוניינות בשיער ארוך ומלא יותר בערב החתונה שלהן ולכל אישה שמחפשת מענה זמני.
  • מילוי שיער באמצעות הלחמה – מדובר באחת משיטות תוספות שיער המובילות כיום ואף גם בין המומלצות. מילוי השיער בדרך זו נעשה תוך שימוש בקרטין, חומר טבעי לחלוטין בעזרתו מחברים את תוספות השיער אל הקרקפת. במקום להשתמש בדבק או בסיליקון שעשויים להזיק, משתמש מעצב השיער בקרטין ואת החיבור עושה באמצעות הלחמה (קרה או חמה). מדובר בחומר חזק ועמיד מאד, מה שמאפשר לאישה ליהנות מפתרון לטווח הארוך ואיננו מגביל אותה במהלך היום יום (אפשר ללכת לים, לבריכה וגם לצבוע את השיער).

אז, באיזו שיטה למילוי שיער כדאי לבחור?

ניתן לראות כי מילוי השיער בשיטת ההלחמה תוך שימוש בקרטין היא שיטה מומלצת מאד. למרות שמדובר בשיטת מילוי שיער שעשויה להיות יקרה, בהשוואה לשיטות האחרות, היא משיגה תוצאות מצוינות ומראה נהדר. היא מתאימה למי שמחפשת בפתרון לטווח הארוך ולמי שרוצה מראה שיער טבעי ככל האפשר. חשוב לפנות למעצב שיער המתמחה במילוי שיער ושימוש בתוספות של שיער, מעצב שמכיר את שיטת המילוי שבה מעוניינים וצבר לא מעט ניסיון לאורך השנים בתחום. כדאי לפנות לכמה מעצבים שונים, מומלץ לשמוע את חוות דעתן של הלקוחות, ורק לאחר מכן לקבל את ההחלטה.


הדפסה   דואל